Google keresőoptimalizálás árak Magyarországon

A SEO szakértők véleménye megoszlik, hogy egyes ügyfelek esetében milyen keresőoptimalizálási büdzséből lehet a legjobb eredményeket elérni. Azonban az ügyfelek oldaláról is érdemes végiggondolni a dolgot, hiszen nagyon sokan azt hiszik, hogy a SEO szolgáltatás egyszeri elvégzésről szól. Azaz, hogy egy alkalommal rengeteg webes tartalom készül el és a folyamatnak vége is. Sajnos, ez a valóságban közel sem így néz ki. A keresőoptimalizálás egy folyamatos tevékenység: hónapról hónapra kulcsszavakra optimalizált anyagok kerülnek fel a honlapra, technikai dolgok is kijavításra kerülnek. Ráadásul a legtöbb SEO szolgáltatásban még linképítés is az ár részét képezi.

keresőoptimalizálás árak

A keresőoptimalizálás árak általában három fontos tevékenységből tevődnek össze. Egyrészt a szövegírást kell megfizetni, ami nyilván a leginkább időigényes része a folyamatnak. Emellett azonban azt is számításba kell venni, hogy a SEO tervezés során is számos fontos döntést kell meghozni (például, hogy milyen landing oldalak legyenek, milyen kulcsszavakkal célozzuk meg a menüpontokat, stb.). Emellett pedig a linképítésre is időt, kreativitást kell szánni havi szinten. A PR jellegű linképítés mellett link intersection tevékenység is zajlik rendszeres jelleggel 1-1 ügyfél esetében. Épp ezért, az ügynökségnek és a vásárlóiknak közösen kell eldönteniük, hogy milyen szolgáltatás kombináció lesz a befutó esetükben.